Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




lördag 15 januari 2011

Weekend :)

Jobbade tills klockan 6 pm igår, slutade när jag åkte och släpte av ungarna hos några kompisar till familjen. Därifrån åkte jag sen till Sofies hus för middag. Deras nya au pair Sandra kom i torsdags så det var jättekul att träffa henne också! Där blev det grillade hamburgare med pommes och sallad, jättegod middag verkligen, hennes familj är så himla trevliga och snälla. Hahaha den senaste tiden har jag och Sofie dock insett att folk mest sitter och kollar på oss för att vi pratar så himla mkt och snabbt, haha hennes hostmom skickade oss efter middagen till det andra vardagsrummet så vi kunde fortsätta prata på :)Efter det blev det bio med Sofie, Sandra och Lene. Vi såg en film som heter the green hornet, kanske inte en jättebra film men helt värd att se :)

Idag blir det att åka till University of Richmond med Sandra och Sofie. Sen ikväll är jag medbjuden av Sofies och Sandras familj till deras country club för middag, ett överklass ställe helt klart, man får inte ha jeans och massa sånna regler. Blir att stryka Ralph lauren skjortan som jag köpte förra helgen :P

Kan även lägga upp en länk på min favvolåt just nu, älskar denna verkligen!

http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs

Inga kommentarer: