Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




måndag 17 januari 2011

1 månad kvar

Åååå vad tiden går snabbt alltså, igår var det den 16 jan, vilket innebär att mitt au pair år är över! Fast jag skall ju utnyttja min extra månad också så än åker jag inte hem. Om en månad är jag hemma i sverige igen, helt sjukt! paniiiik! Vill inte på ett sätt men vill hem på ett annat sätt! Om bara en vecka så drar Sofie hem :( det kommer bli jobbigt utan henne men hemma i Sverige kommer vi ses snarast möjligt :) Jag är ju bara här knappt 1 vecka sen innan jag drar på min resa :) skall bli så himla kul, längtar varje dag, jag och shquipe kommer få det fantastic :D den tjejen fyllde 21 häromdagen också :) Grattis till henne och om bara typ 3 veckor fyller jag 21 och det kommer bli galet kul att fira i Miami med henne :)

Senaste dagarna har jag och Sofie pratat om vad vi kommer sakna mest i USA, haha helt galet vad man har vant sig vid sker som inte finne hemma.

* Träffa varandra :) haha det kommer vi sakna, så sjukt kul tjej som jag hemma kommer ha mer än 25 min till!
* Starbucks, vem älskr inte starbucks!
* Target, stället man kan bara dra runt på och kolla saker
* Cheescake factory, Loved it since day 1 haha!
* Köra bil och lyssna på amerikask radio
* Äta blueberry bagel till frukost
* Shoppa :D bästa shoppinglandet! mm

finns mycket mer detta är bara några få saker!

1 kommentar:

sofie sa...

Sara, du får mig fan att börja gråta! URSH för att lämna allt det här och jag kommer sakna dig så jävla mycket!!!!!!!!!
<3