Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 13 januari 2011

Physical Theraphy and Sweet frog

Uppdatering idag igen alltså :) Började dagen med ett Physical theraphy besök, skönt att man gör framsteg hela tiden. Fast ibland när jag är där vill jag bara grina så ont kan det göra :/ men känns ju bättre och bättre iaf :) Efter det åkte jag en snabbis till VS för att handla på rean åt syrran, snäll syrra jag är :) Efter det åkte jag för att hämta upp lille W, efter det lunch och sen massa körande för att hämta upp tjejerna för att åka till Sweet frog för att träffa sofie och hennes kids :) jag, sofie och 5 ungar resulterade i att stället snabbt tömdes på övriga besökare :P hahahah inget skämt heller. Älskar vekligen det stället :) varför finns inte det i Sverige! Resten av dagen gick ut på att leta efter min mobil som spårlöst försvunnit. Efter att ha haft panik i sisodär 2 timmar hittade jag den tillslut under ett säte i bilen :) blev så himla lättad över att den fanns tillslut! :) Nu ikväll skall jag mest ta det lugnt, duscha, kolla lite tv, kanske tvätta mm. Och imorgon är det fredag vilket innebär lång jobbdag innan helgen startar :)

Inga kommentarer: