Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




onsdag 12 januari 2011

01/12/2011

Dags för en uppdatering :) Javisst! Idag var det Onsdag vilket innebär att jag och lille W tillbringar hela förmiddagen på Childrens museum för Mucic and movement class och sen drar vi till Moe´s för att träffa Sofie och hennes lille pojk för lunchdejt. Älskar verkligen våra luncher där, vi har vårat stammisbord, vi behöver knabbt beställa längre för de vet va vi skall ha, pojkarna är supergulliga med varandra och busar och leker och så får jag träffa bästa Sofie för lite skvaller :) haha! Kommer sakna våra luncher jättemycket! Efter det var det dags att åka till Barnes and Noble så att han fick leka lite med tåg som han älskar, Barnes and Noble är en annan sak jag älskar och kommer sakna :) Efter det var det dags att hämta upp S för att skynda sig hem för att hinna möte upp M vid bussen. Sen blev det läxor innan mamman tog med sig tjejerna för olika aktiviteter, då blev det jag och lille W igen, jag fixade middag till hela familjen och hann fixa lite tvätt innan mamman kom hem 1,5 timmar efter förväntad tid, men men jag klagar inte får ju passa på att hänga mkt med dem nu :) Drog sen vid halv 8 för att träffa Sofie igen denna gången på Starbucks, ett annat ställe som jag älskar och kommer sakna massor! Så himla mysigt att bara sitta där och prata om allt :) Kan inte fatta att hon åker hem snart, jag åker ju också snart men känns konstigt! Vi är ju verkligen vana att prata varje dag och träffas typ varannan :) är så himla glad att jag har Sofie här, hon är en så grymt bra kompis som jag alltid har sjukt kul med!

1 kommentar:

sofie sa...

SARA!!! Jag kommer sakna allt grymt mycket också, och dig!!! DU ÄR BÄST!