Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




söndag 23 januari 2011

I hate goodbyes

Söndag kväll, imorgon börjar min sista jobbvecka och här sitter jag med ögonen fyllda av tårar! Kom precis hem efter att ha varit hos Sofie och hennes familj och sagt hej då till henne. Så himla jobbigt när man tänker på allt vi har gjort tillsammans här och så sjukt kul vi haft och nu är det över. Fast vi får ta och hälsa på varandra hemma och så har vi planer framöver men just nu känns det tungt.
Igår var hon med mig när jag jobbade eftermiddag och kväll, det blev simtävling och sen film och middag med alla mina kids. Hon sov över hos oss och imorse gick vi ut på en låång promenad för att kolla var chris brown bor, typ min granne, ascoolt :)



I will miss you so much Sofie, my swedish twin <3

Måste passa på att berätta om fredag också, då var det min Good bye dinner med min host family och Sofie. Vi gick alla och åt på en fin italiensk restaurant. Så himla trevligt var det och när jag satt där insåg jag verkligen vilken toppenfamilj jag har här. Vilken tur jag hade som hamnade hos denna familjen! De pratade om roliga minnen de har med mig, och tog upp alltifrån semestrarna jag varit med på till roliga saker som ungarna varit med om med mig. Sen berättade ungarna sina favoritminnen, så roligt vi hade.Så himla gulligt av dem, sen sa föräldrarna att de önskar mig all lycka i framtiden och att de skulle vilja behålla mig längre. De är så himla nöjda med mig verkligen och tycker att det har funkat skitbra, det var så himla kul att höra. Att jag alltid är välkommen tillbaka när jag vill! mm mm. Passade såklart återigen på att bjuda dem till sverige, man får se om de dyker upp :)

Så himla jobbigt att allt nu börjar ta slut! Kommer sakna allt här så sjukt himla mkt!

1 kommentar:

sofie sa...

jag saknar dig redan min vän <3