Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




tisdag 25 januari 2011

packing...

Efter en lång jobbdag igår, blev väl 12 timmar med massa saker, fick jag sovmorgon idag. Men passade jag på att sova ut då? svar: nej! Jag måste packa, fick reda på att den nya tjejen kommer på fredag istället för på lördag som vi trodde så nu skall jag ut ur rummet innan tors! PANIK! Efter jobbet idag begav jag mig till Marshalls för att köpa väska men hittade ingen bra så då kom jag på att sofie sa nått om att ross också har väskor och som tur var ligger det vägg i vägg så jag hittade en bra där istället. Kan inte fatta att jag skall packa ner 1 år i två resväskor!

Just nu sitter Sofie på planet mellan Chicago och Stockholm, helt galet att hon snart är hemma! Hoppas att hon har en bra flygresa iaf :) saknar henne galet mycket i Richmond!

1 kommentar:

Sofie sa...

flygresan gick toppen :) saknar dig!