Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




måndag 13 september 2010

What´s new

Blir inte så tätt mellan inläggen nu, känns som att jag inte hinner med. Jobbar hela tiden på vardagarna och på helgerna händer massa saker så det är svårt att hitta tid. Här kommer lite kort om vad som hänt:

Nu har mitt schema iaf ändrats lite så jag har inte alla 3 ungarna 10 timmar om dagen som jag hade innan. Nu har jag 1 eller 2 så det är himla skönt.

Jag har varit på IKEA och ett outlet mall i Washington dc med Sofie vilket var himla kul :) där passade vi på att äta köttbullar och köpa svensk mat och godis. Har bjudit familjen på både delicatobollar och ballerinakex.

Jag har badat och solat vid min pool med Sofie och sen var vi ute för att kolla var Chris Brown bor, han skall tydligen bo granne med mig typ fick jag reda på, coolt! Vet dock inte om vi hittade rätt hus.

Jag har varit på bio 2 gånger senaste veckan, vi såg Going the distance som var jättebra och prince of persia som var mindre bra.

Har varit runt på olika sevärdheter här i Richmond med Sofie och Louise. Bland annat Belle Isle som är en ö nära downtown, Carrytown som är en stadsdel med fina hus, Maymont som är en stor park med jättefin natur, Hollywood cemetary som är en stor känd kyrkogård där flera pressidenter är begravda.

Inga kommentarer: