Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




måndag 6 september 2010

Tennessee

Här kommer ett inlägg om vad jag gjorde förra helgen. Jag var alltså i Tennessee i ett område utanför nachville som kallades the land between the lakes. Min host moms pappa bor där så vi skulle dit att hälsa på honom. Efter 12 timmar i bil och en hotellövernattning kom vi fram. Under dagarna gjorde vi inte så himla mycket, jag var mest med familjen runt på saker. Men en cool sak fick jag vara med om, jag fick flyga med hans flygplan. Jättehäftigt verkligen men lite nervöst :D 4 personer fick plats i planet så det var jag, min host moms pappa och 2 av barnen. Nog bland det häftigaste jag gjort i USA hittills. På vägen hem stannade vi också till i bergen i virginia för att kolla på den vackra utsikten. Blev en lång resa med mkt bil med det var himla kul ändå :)



Precis innan flygturen



starten eller landningen



Nachville




Bergen

Inga kommentarer: