Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




onsdag 15 september 2010

Världens längsta vecka

Kom precis hem efter att ha träffat Louise på vårt kära starbucks vid twin hickory. Vi konstaterade att detta måste vara en av de längsta veckorna som finns, känns som fredag men är bara onsdag, hur skall vi orka till helg? Jobbade bara 7 timmar idag så det var himla skönt, fick sova till halv 10, sånt gillas :) jobbade till 6 och sen spelade jag fotboll med kidsen tills det var middag vid halv 7. Kan behöva en lugn dag inför vad som komma skall, imorgon skall jag jobba 14+ timmar :O Vad hände med 8 timmars arbetsdag som det är i Sverige, rena semestern om ni frågar mig :P. Jobbade kväll igår också så det blev en himla lång dag då med, men det var helt ok. Jag ocj tjejerna gjorde Brownies från grunden, väldigt ambitiöst tycker jag och de blev jättegoda :)

Måste passa på att skriva Grattis till Sofie som fyllde 20 i måndags :D Jag och Louise var där på födelsedagsmiddag med hennes familj, det var verkligen jättetrevligt :) hennes familj är toppenmysig! Där blev vi bjudna på jättegod mat och sen till efterätt en jättegod kokos tårta, mumms :)! Vi hade med oss ballonger och födelsedags hatt, är man i USA så är man. Här finns massa sånt kul i affärer, bara att välja balong tog väl 30 min för mig och Louise!



1 kommentar:

sofie sa...

TACK TACK TACK för att ni kom hit och firade mig :D