Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




onsdag 15 september 2010

VALET 2010

För i övrigt har jag nu röstat i det svenska valet, la på mitt brev till valmyndigheten i måndags. Kostade en förmögenhet (28 dollar) för att skicka det eftersom jag var tvungen att köra expresspost så det skulle komma fram i tid. Fick mina röstsedlar i lördags så hade inte kunnat skicka det tidigare heller. Hoppas nu bara att rätt parti vinner så jag inte har slängt mina pengar i sjön. Är iaf nöjd över att jag la ner lite arbete för att kunna rösta, är ju faktiskt mitt första val att kunna rösta i och det vill man ju inte missa. Skulle jättegärna vilja följa valvakan på söndag men det kommer att bli svårt för jag har kurs på University of Richmond hela söndagen.

Inga kommentarer: