Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




måndag 20 september 2010

Trött

De senaste 2 veckorna har jag likosm kännt mig så himla trött, på det mesta! Inte så att jag inte trivs och vill hem och så men just nu måste jag snart fatta ett beslut och sånt gör mig stressad! Jag har besök inplanerade att komma och det är svårt att hitta tid till att hinna planera sånna saker och det gör mig stressad. Sen så jobbar jag himla mycket också, denna veckan har jag slappt schema jämnfört med tidigare och då jobbar jag BARA 43 timmar denna veckan + att det såklart kommer bli mer än så. Men skönt iaf att få sova ut till 11 imorgon :) blev inte så mkt vila i helgen. Lördag blev det upp tidigt för att dra till nöjesparken Kings Dominion, där var jag typ hela dagen med Louise och Sofie, där hade vi kul men man blev snabbt åksjuk :/ Efter Kings dminion drog jag till Short pump med Sofie där blev det Shopping för hennes del och spara för min del. Har inte köpt kläder på jättelänge nu. Blev se middag på Applebees :) mums!
Söndag blev det upp tidigt för att åka till University of Richmond för en 9 timmars lektion, hade det inte varit för at den nya svenska tjejen Johanna också var där så hade jag nog inte stått ut, så himla seg dag! Drog sen med Johanna till Louise och Sofie för att käka middag på Ruby Tuesday, trevligt trevligt :) men trött var jag så så fort jag kom tillbaka till mitt hus så slockande jag, halv 10 sov jag tungt!

Inga kommentarer: