Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




fredag 23 juli 2010

äntligen HELG

Har varit en lång vecka, mamman i familjen har varit på buisnesstrip så har blivit lite mer än vanligt, hade jobbat 44 timmar på 4 dagar. Sjukt trött är jag! men jag valde ändå att jobba idag för att jobba in denna dagen för att ta en ledigt framöver. Men veckan har ändå flytit på bra, har haft med lille W till Sofie för playdate med hennes lille pojk och sen så kom Louise hit med hennes yngsta så lite roliga saker har vi gjort. Fick iaf sluta tidigare idag och det var skönt, är så sjukt varmt också så det är likosm jobbigt att gå ut ibland, det var 100 idag, alltså ca 40 grader, på söndag skall det bli 103, vilket innebär att jag kommer svimma av! Efter att ha pratat med Johanna, Karin och Erik på skype förut så begav jag mig till Louise för att samåka med henne för att möta Sofie, efter beslutsångest över restaurant så blev det ett typiskt American Steakhouse! Kommer nu inte träffa Louise på en vecka för hon skall med sin familj på semester och sen på Torsdag åker Sofie hem till sverige i 10 dagar, jag kommer bli helt själv i ett par dagar men det får jag väl klara :)

Inga kommentarer: