Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




måndag 19 juli 2010

SUNDAY IN RICHMOND

Åkte vid tvåtiden till Sofies hus i centrala Richmond, där träffade jag Sofie och Louise och tillsammans körde vi ner till Cary town och sen vidare Downtown för att kolla läget och se oss omkring. Jag har ju varit här nu i över 1 månad men har ändå inte sett så mycket mer än olika malls :P så kände att det var på tiden att se nått vettigt! Vi hade en himla trevlig och en otroligt varm dag, typ 4o grader varmt, jag gillar värme men ibland går det för långt! Vi hade iaf en himla trevlig dag som avslutades på Olive Garden :) sen när vi skulle åka hem blev det ett himla oväder, jag har sagt det förut och jag säger det igen, oväder här är mycket värre än hemma!





















VORE KUL OM FOLK SOM LÄSER VILLE KOMMENTERA LITE, KÄNNS LIKSOM SOM ATT DET ÄR ROLIGARE ATT SKRIVA OM MAN VET ATT NÅN LÄSER :)

3 kommentarer:

Anita sa...

Hej Sara!
Du ska veta att jag tittar varje dag om du skrivit något nytt. Ibland läser jag valda delar från din blogg för din farmor.Synd bara att att hon inte får se alla dina bilder. Just idag fick hon höra om hur du hjälpte flickan som spydde. Det märks på det du skriver att du trivs hos den här familjen. Farmor hälsar! Ha det! /Anita

Johanna sa...

Sars! Du vet att jag läser! Och jag är så glad att du trivs så mycket bättre nu. Det är i alla fall så det verkar.

johanna sa...

Ojoj. Det gick lite fort där. :) ^^ Ha det så bra så skypar vi när jag kommit hem. Kram från Bryssel! :)