Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




söndag 7 februari 2010

Sön 7 Februari 2010

Eftersom idag är min lediga dag så passade jag på att sova ut, måste bli av med min förkylning nuuu. Sprayen som Beth gav mig funkar hyfsat men är fortfarande utan röst typ. Måste vara 100 % på fredag när ja åker till CHICAGO, kommer bli så himla kul :D Can´t wait! Trots min förkylning ville jag hitta på nått kul idag, hade bestämt att jag skulle träffa Claudia som bor här i närheten. Claudia kom sen och hämtade mig och vi åkte först till Starbucks i Bexley och sen gick vi till Mexican grill, hade himla trevligt och timmarna bara flög iväg :)! Ikväll är det superbowl och familjen skall till några bekanta och kolla, de ville jättegärna att jag skall följa med men jag känner att jag är helt slut och vill vila och bli frisk och förhoppningsvis få behålla min röst.

Inga kommentarer: