Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




lördag 6 februari 2010

Snöstorm och förkylning

Födelsedagen blev faktiskt över förväntan, med tanke på omständigheterna likosm! Blev världens godaste chokladtårta på kvällen och tjejerna var så snälla och glada hela dan! På fredagen åkte jag med Frida, Cari och Anette till Ohio State University och kollade lite, sjukt stort verkar det och vi fick lite ideér på kurser som finns. Sen blev det fika hemma hos mig där vi passade på att käka upp resterna av den goda tårtan, himla mysig fredag! Började snöa igår också, har bara vräkt ner verkligen. De pratar om världens kaos och tjejerna hoppas på att skolan stänger, Är typ 2 dm snö max! och jag som hade hoppats på vår :) vaknade imorse med ont i halsen och jätteförkyld och lite feber. Beth gav mig en konstig spray att spraya i halsen, hoppas att den funkar! Det viktigaste är att jag blir frisk till nästa helg för då är det Girls Weekend i CHICAGO, kommer bli så himla kul, bokade flygbiljetter förut så nu är det bara att vänta på fredag! Måste bara berätta att jag hade hur kul som helst igår när jag pratade på skype med Clara och Amanda, skrattade nästan hela tiden :)

Inga kommentarer: