Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 4 februari 2010

20 år sen den var den 4/2 1990

Jag hade fått tillsägelse att sova ut lite idag, kl halv 8 knackar det på dörren och Elin & Joy kommer in med en bricka med frukost på sängen och säger HAPPY BIRTHDAY:) Hur gulliga som helst var de, de hade varut uppe i en halvtimme för att fixa brickan som bestod av blueberry bagel med cream cheese (my new favourite), kaffe med mjölk (att Joy sen hade spillt ut halva kaffekoppen i trappan upp till mitt rum spelar en mindre roll ;))och vindruvor och brownie. Fick sen födelsedagskort från alla familjemedlemmar inklusive mormorn som hade gjort i ordning ett innan hon åkte till florida. Min present från familjen blir att de skall ta med mig på en NHL match i Hockey, tror det var några veckor till matchen. Kommer verkligen bli jättekul även fast jag tror att en viss lillebror skulle uppskatta det mer än vad jag gör, men tycker det skall bli jättekul:D


Fick ett paket från mamma och pappa också igår :D jättesnällt och tröjan var riktigt fin!

Nu hoppas jag på att födelsedagen blir toppen :) mina planer idag är först att gå till gymmet och sen åka till schoppingcentret easton, sen ikväll blir det Chocolate cake :D

Inga kommentarer: