Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




lördag 27 februari 2010

Saturday

Inte så många uppdateringar nu, kanske kan bero på att det inte händer så mycket. Mest bara massa jobb, dagarna ser ungefär ut så här, går upp fixar tjejernas lunch, fixar frukost, kör dem till skolan----ledig---- hämtar dem från skolan, hjälper dem med läxor, fixar middag och oftast är det allt. Flyter på ganska bra men de testar mina gränser ganska mycket fortfarande så ibland känns det sådär.

Igår kväll satt var jag på starbucks med Anissa och Paulina, det var verkligen jättemysigt, vi köpte varm choklad och satt och kollade ut på snöflingorna som föll utanför fönstret sammtidigt som vi värmde oss vid den öppna spisen! Är för i övrigt så otroligt trött på att det aldrig blir vår, måste sluta snöa nu!

Har idag haft en himla bra dag, träffade Paulina, Claudia och Anissa på starbucks sen åkte vi till easton för lite shopping. Blev 3 tröjor med hem, jag måste sluta handla! Hittade 1 på Amercrombie & Fitch och 2 på Forever 21 :).

Ikväll skall jag jobba, eller jobb och jobb, skall fixa hamburgare och sen se på Föräldrafällan med tjejerna, ibland gillar jag mitt jobb :)!

Inga kommentarer: