Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




lördag 20 februari 2010

Helg

Veckan har bara sprungit förbi, har varit i familjen i 1 månad nu och i USA i över 1 månad, kan inte fatta vad snabbt det gått. Igår var jag på cheescake factory med massa au pairer, träffade några nya, alla var jätte trevliga :D fast lite svårt att fatta, alla pratar typ tyska :P! Sen gick vi och såg valentines day på bio:D himla kul kväll!


Vaknade imorse med att vara sjuk, så himla jobbigt att vara sjuk när man inte är "hemma" kan jag lova er! Men skall idag ändå försöka ta mig till Starbucks och träffa claudia och en fransk au pair som bor jättenära mig som heter Pauline, har aldrig träffat henne så det skall bli kul :)

Måste bara passa på att skriva vad arg jag är över att vissa personer inte tar sitt ansvar, vissa kompisar blir behandlade som skit men det enda de bryr sig om är pengar. Trodde verkligen inte man kunde vara så hjälplös när man har betalat en massa pengar för att kunna få hjälp.

Vill passa på att tipsa om en blogg som är jättebra :) Clara är en av de roligaste jag träffat, hennes kommentar häromdagen var klockren - Det finns ju för faan ingen sås i det här landet, var faanhar jag kommit! http://claranyquist.blogg.se/

Inga kommentarer: