Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




onsdag 17 februari 2010

02/17/10


Eftersom det var presidents day i måndags och skolorna var stängda skulle jag jobba hela dan, vi passade på att baka peanutbutter choklat chip cookies och så åkte vi till jeffrey mansion och åkte pulka. Himla kul faktiskt men efter ett tag så blev vi alla tre blöta, trötta och frös och då var det inte fullt så kul. Snöade helt galet hela dan så blev inte direkt förvånad när skolan stängdes igår. Även fast jag har varit med om mycket mer snö hemma, och jag har aldrig haft skolan inställd! Blev en dag med film och en tur till poolen istället, åkte också till Beths kontor en snabbis där jag fick träffa han som är kandidat till att bli guvenör i ohio.

Har nu också anmält mig till en kurs äntligen, så den 12 april är det dags att sätta sig i skolbänken igen. Jag skall läsa English and american Culture på Ohio State University ( som för i övrigt är USA s näst största public university).

Inga kommentarer: