Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 22 september 2011

In the Library

Nu har jag slutat min Business lektion och sitter i the library med Sofie. Skall snart gå och äta lite lunch vilket skall bli mumsigt. Om ca 1,5 timme har jag min första exam, nervöst! Handlar om Introduction to the hospitality kan man säga. Hoppas det går bra iaf. Hade speech imorse också, himla kul lektion det där, nästa vecka blir det speech igen. Nervöst det också, skall fixa visual aids också som man skall inkludera. Hoppas att min extra credit inlämning blev bra också, vi skulle analysera ett tal av Barack Obama vilket var himla intressant. Nu börjar tempot öka i skolan känner man, nästa vecka blir det mycket att göra, vilket innebär plugg i helgen. Men nått kul skall vi hinna med också :)

Inga kommentarer: