Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 22 september 2011

HELG

Torsdag vilket innebär helg :) Min förstå exam gick sådär, svårt att veta, blev himla stressigt att hinna med. Hoppas att man klarar den iaf! Efter skolan åkte vi och handla och sen hem för att göra lasagne, OK Sofie du vinner, det blir bättre om man följer recept! Nu ikväll har jag ägnat tid åt att skriva ett tal, vet inte om jag är nöjd med mitt val men skall läsa igenom under helgen ett par gånger och ändra det som kan bli bättre. Nu skall jag och Sofie snart dra till Bar Pico med Matilda, det är ett Lounge bar ställe som ligger bara ett par blocks från där vi bor, skall bli kul att se vad det är :) Imorgon är det fredag vilket innebär off from school, det blir att sova ut, slappa, kanske sola och sist men inte minst Plugga!

Inga kommentarer: