Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




fredag 12 augusti 2011

besök nr 5 på banken

Idag kände vi var en perfekt dag att besöka vår kära bank. haha nej men jag fick fel kort skickat hem till mig så jag ringde och då sa de att vi var tvungna att komma dit. Jag skämtar inte typ alla därinne vet vad vi heter, när jag ringde igår han jag bara säga Sara och hon sa - Yes i know you, Sara and Sofie from Sweden. Vi har typ fått en egen kö därinne hahahah, och våran "personlige bankman" vet snart allt han behöver om Sverige. Fixade iaf ett nytt konto, stängde det gamla, och får snart ett visa kort igen, hoppas nu att allt har krånglat färdigt. Efter besöket så blev det att åka till westside pavilions för att leta efter ett par springskor, provade ut ett par som jag älskade, men sen fanns bara en av skorna och de fanns inte mer att besälla, men men får leta mer nån annan dag. Sen hittade jag en tröja på forever 21, ett par shorts på h&m för 40 kronor (behöver ett par till) och sen ett träningslinne på marshalls. Sen gick vi hem för att göra burritos, himla gott :) sen nu skall vi snart till gymmet och köra en sväng!

Inga kommentarer: