Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 1 april 2010

finally here

efter krångel med flyg och en extra övernattning i Toronto kom min familj fram till mig idag :) är så himla glad över det! jobbade som vanligt i morse och sen blev det att åka och hämta dem vid 10:30! efter krångel att ta sig ut från flygplatsen ( jag hade glömt vägen till bilen) så kom vi iväg och jag körde dem till hotellet! åkte sen därifrån till Polaris mall för lunch och lite shopping! sen blev det tillaka till bexley igen för jobb, denna gången med syrran vid min sida! tjejerna tyckte det var jättekul att hon var med, jag kan väl säga så här, det var inte jag som var den populäraste systern :P! efter att ha fixat middag, kört dem på fotbollsträning och sen åkt och hämtat David på flygplatsen så var jag ledig igen, och åkte iväg för att käka middag med familjen:) en himla bra dag måste jag säga :D tror det kommer bli ett par toppendagar med dem framöver!

Inga kommentarer: