Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




tisdag 9 mars 2010

VÅÅÅÅR


Äntligen känns det som våren har kommit, helt sjukt hade likosm dunjacka förra veckan och igår satt jag i kortärmat i solen. Tror det kunde bli närmare 55 grader F idag, nu hoppas jag det håller i sig :)
Idag blev det en tur till Gymmet och sen en tur till Easton. Köpte detta fina linne (fast i rosa) på forever 21. En sak som jag verkligen har märkt sen jag kom hit är att här är folk mycket bättre på att ge komplimanger och att vara allmänt sociala. Ett exempel på det skedde idag när jag skule prova linnet. När jag kommer fram till provrummen och lämnar det jag vill prova till tjejen som står där så tar hon mina saker och går bort med dem till ett tomt provrum, sen granskar hon mig från topp till tå och säger:
- Oh I love your style , your whole outfit is so fashion! :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Ett riktigt Sara-linne det där! :) Fint!