Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




fredag 19 mars 2010

Let´s go Jackets

Idag är det FREDAG :) Helg! Ägnade dagen åt att träffa Pauline, blev lunch med henne på Cosí och sen en walk till hennes hus. Jag hjälpte henne med packningen, hon och Anissa åker till Cancun imorgon. Jag är så himla avundsjuk! Sen blev det att gå hem och börja jobba. Men sen på kvällen väntades något KUL :D NHL match i hockey! Fick det som pressent av familjen när jag fyllde år men när vi egentligen skulle gått så var jag i Chicago så vi fick biljetter till idag istället! Var verkligen en jätteupplevelse, inte bara själva hockeyn utan allt runt omkring. Vilken show, Vilken arena, Vilken match :) Blue jackets vann med 4-2 tror jag och första målet gjordes av en svensk :)
Från och med nu tycker jag inte att man har sett en riktig hockeymatch, om man inte har sett en NHL match! Så himla mycket häftigare :D

Dagens skämt :D Joy sa detta till mig
J -Sara knock knock
S- Who´s there?
J- Bu!
S- Bu who...?
J- Please Sara you don´t have to cry! :D

Inga kommentarer: