Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 1 september 2011

Torsdagen den 1 september

Hemma från skolan efter en LÅNG dag. Nu är det lång helg som väntar, ledig måndag också. Thank you lord for Labor day! Denna första veckan har varit himla rörig, jag har även inte känt mig helt 100. Jag har haft ont i magen, förkyld och tung i huvudet. Tror att det bara kan ha blivit för mkt på en gång liksom. Det har varit klasser hit och dit och massa man har kraschat. Men nu har jag 4 ämnen som jag tror kommer passa mig.
*Speech, public speaking.
*ESL 21 A, English writing.
*Business 1, Introduction to Business.
*Business 11, Introduction to the Hospitality industry.
Kommer nog bli en massa plugg har jag en känsla av. Första veckan har jag skrivit English essay, haft ett Introduction Speech inför min Speech class, och gjort massa annat. Känns pinsamt att säga det efter första veckan men det är skönt att det är helg.

Inga kommentarer: