Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




måndag 19 september 2011

Monday

Måndag igen alltså, veckorna springer iväg verkligen. Om typ 1 vecka kommer mamma och pappa också. Idag var det ju måndag så jag hade bara engelska. Där fick vi skriva ytterligare en summary av en text och sen skall jag skriva ytterligare en till i läxa. Ja min lärare måste älska att läsa summarys. Efter engelskan traskade jag hem igen, Sofie följde med för hon har lång håltimme. Hemma blev det lite rester till lunch och sen gjorde jag och Sofie veckans läxa i Hospitality. Sen har jag skypat lite med lillebror som envisas med att han skall skicka några konstiga kepsar till mig och att jag skall kolla upp biljetter till Kanye West. Sen läste jag två texter till engelskan och nu skall jag jobba på min summary tills på onsdag. Roligare än så blir det inte. Sen när Sofie kommer hem skall vi ge oss ut på en springtur tror jag. That´s all I have to say!

Vore himla kul om folk ville kommentera lite mer :) Kanske om vad ni vill att jag skall skriva om! Annars blir inläggen lika tråkiga som den idag, när jag bara rabblar upp dagen!

Inga kommentarer: