Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 8 september 2011

15 weeks to go

Torsdag kväll, vilket innebär helg :D Wiiihoo! Nästa vecka fyller roomien 21 också, det skall bli skoj. Denna veckan har funkat bra i skolan, är fortfarande mkt, svårt att veta hur mycket lärarna väntar sig liksom. Men man kan inte göra mer än sitt bästa. Idag började jag dagen med speech, vi fick tillbaka våra omdömen från talen vi höll förra veckan, för att vara första talet så är jag nöjd. Sen sprang jag en trappa ner för att ha Business, det är alltid lika spännande och framförallt himla bra lärare. Sen mötte jag upp Sofie för lunch i cafeterian. Sen bestämde vi oss för att lyxa till det så vi gick och käkade frozen yougurt, mumms säger jag bara. Sen var det dags för Business igen, denna är mer med turism inriktning. Den lektionen är faktiskt himla kul, läraren bara pratar på om allt möjligt mellan himmel och jord. Sen gick vi hem och la oss vid poolen i solen :) Himla skönt att kunna göra det efter en skoldag faktiskt. Här kommer lite bilder från skolan, tog bilderna i Lördags det är därför det verkar vara så tomt.





Inga kommentarer: