Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




fredag 19 augusti 2011

Malibu

MALIBU stod på dagens schema :) Först åkte vi till Malibu country mart som är ett shoppingcenter. Hittade mycket fint, dock inget i vår prisklass. Köpte delicious cupcakes och starbucks och gick till stranden. Där kollade vi på folk som surfade, blev oroliga över attackerande fåglar (läs sara blev) och stötte på en kändis. Ja ni läste rätt, med 90 % säkerhet så kan Sofie intyga att vi såg Janet Jackson. Efter Malibu blev det tillbaka till Santa Monica för att kolla lite i affärer på shoppinggatan. Sofie fyndade lite, jag däremot hittade ingenting, är jag sjuk?
Sen åkte vi hem, där har Sofie lagat en delikat måltid i form av en pastagratäng, mmmmmums :) Hennes blogg har även blivit utvald att ligga på blogg.se s framsida, Coolt :) Hoppas hon kommer ihåg mig när hon blir känd, hon har ju tidigare lovat mig att jag skall bli hennes au pair när hon blir rik. Haha nej men himla kul att den skall vara med där.

1 kommentar:

Sara sa...

what what what? sofie på blogg.se startsida? vad har jag missat :o