Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 21 oktober 2010

Life is hard...

Var ett tag sen jag gjorde ett inlägg nu, det beror på att det har varit mkt som hänt. Har inte haft varken ork eller tid att skriva någonting. Men nu så känner jag att det är tid att ta tag i allt igen.

För ganska exakt 2 veckor sedan var jag med i en bilolycka. Jag kom körande på en väg där jag kör typ varje dag, jag stod vid ett rödljus, då kommer en bil och kör in i mig jättesnabbt bakifrån. Han hade inte haft ögonen på vägen. Jag gjorde inget fel alls sa alla på plats och alla säger det fortfarande, han har redan fått böter. Men det var himla jobbigt ändå, familjen var även samma helg på semester så allt blev extra jobbigt när jag fick ta hand om allt själv, klart de hjälpte mig med allt men ändå jobbigt att vara ensam. Dygnet efter olyckan var nog det värsta jag har varit med om i hela mitt liv. Båda vi två inblandade klarade oss ok, jag har fortfarande ont i ryggen och lite i nacken, dagarna efter hade jag jätteont. men mest jobbigt var själva händelsen. Jag är så himla glad över att jag hat en så fantastisk Host Family som alltid stöttar mig och som verkligen har hjälpt mig jättemycket.

Inga kommentarer: