Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




onsdag 22 september 2010

Wednesday

Igår blev det bio, vi skulle sett typ Get Low men 5 min in i filmen ändrade vi oss och bestämde oss för att byta, för det kan man väl.... eller :) haha blev sen filmen The Town! kanske inte min typ av film men den var faktiskt förvånansvärt bra!
Idag blev det 10 timmars jobb, sen när jag slutade vid 6 hängde jag med ungarna för att städa poolen och vara med när de badade, snällt tyckte jag :)Poolen blev iaf renare, kan behövas imorgon när Sofie kommer hit med hennes kids! Nu ikväll har jag varit på Starbucks med Louise och en sydafrikansk tjej som heter Kashnee. Himla trevligt:) och en annan sak som också är trevligt är att jag har sovmorgon imorogn :)



Vill ha semster igen, här med bästa Malin i NY

Inga kommentarer: