Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




söndag 26 september 2010

Sleepover at s wilton rd

Nu har jag precis kommit hem efter en sleepover med Sofie. Först igår så träffade jag Sofie, Louise och den nya tjejen Johanna på regency square mall. Där blev de shopping för de andra tjejerna, jag köpte ingenting alls. Har seriöst inte köpt ett klädesplagg på 1 månad typ. Sen efter shoppingen begav jag mig med Sofie till s wilton rd där hon och richmonds överklass bor :D där blev det delivery pizza från dominos, tostidos, american pie och massa skaller :D hade en sjukt bra kväll :D Är så himla glad att jag har norrlänninen Sofie här, vi två har så himla kul ihop :D Idag blev det promenix till det närmaste starbuckset för frukost innan jag begav mig hemmåt, skall på au pair möte om nån timme :( känns trist men men, vi skall iaf till brandstationen så det kanske blir kul ändå :)



här har vi sofie på IKEA i dc, med hennes hemord Domsjö i ÖVIK

1 kommentar:

sofie sa...

så glad att jag har dig också <3