Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




måndag 12 juli 2010

min nya favorit

Helgen blev ganska lugn, kan känna att jag behövde det efter de senaste intensiva veckorna. Lördag var jag först med lite smått på familjens poolparty sen åkte jag iväg till mallet för att träffa Louise för lite shopping. Blev bara ett superbilligtt linne och en väska från HM, har verkligen varit på jakt efter en liten svart väska ett bra tag så det var jättebra. Vi spenderade timmar med shopping innan det var dags att dra till Dominos för att beställa pizza och sen till Blockbuster för att hyra film. Sen begav vi oss till Louise ( som hade haft lektioner hela dagen) för en pizza och movie night. Vi hyrde the hangover och den var verkligen hur kul som helst :D en himla lyckad dag och kväll! Söndag passade jag på att sova ut ordentligt, hängde sen mest hemma i huset, badade, solade, kollade på fotbollen och pratade med folk på skype! Drog vid halv 9 till starbucks för att möta upp Louise för en Java Chip Frappuchino som verkligen har blivit min nya favorit, så himla god verkligen! Får tacka Louise som introducerade mig för den :) Idag blev det mest jobb hela dagen och efter middagen och ett dopp i poolen begav jag mig till Target för att kolla runt lite med Louise, efter target blev det ett starbucksbesök igen, och Ja det blev en Java Chip Frappuchino idag igen :P


Inga kommentarer: