Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




lördag 23 januari 2010

FRAMME HOS FAMILJEN HANSEN

Sista dagen pa skolan var mest packa och information om dagens resor till familjerna. Kandes jattetrakigt att lamna alla tjejerna. Vilka sjukt roliga tjejer jag har spenderat dagarna pa skolan med. Verkligen jattetrevliga :D Borjade redan prata om att aka och halsa pa varandra och vem som skall fixa atertraffen sen nar vi kommer hem alla:) ha ha. Kandes som man kannt alla langre an bara typ 4 dagar!

Alla var jattenervosa infor att traffa familjerna. Man kande sig nastan spyfardig av nervosite :S! Tillbringade mina sista timmar pa la Guardia flygplatsen i NY med Josefin (som jag fick reda pa sista dagen kom fran arvika) och Ida och en tjej fran Tyskland. Alla vi skulle med olika plan och sjalvklart sa gick mitt sist sa jag fick sitta sista 30 min sjalv och bli annu mer nervos.

Efter ca 1 timme och 10 min landade jag pa Port Columbus International Airport. Gick ganska snabbt att ta sig in pa sjalva flygplatsen och sen kom man i en lang korridor och i andra anden av korridoren stod massa folk, kande mig typ svimfardig vid detta tillfallet for trodde inte familjen skulle sta innan man hamtat vaskorna. Men dar stod tva tjejer och ropade " There she is" Thats must be sara mom" och i handerna holl de en WELCOME SARA sign. Sen kommer mamman och pappan fram och halsar mig valkommen nervositeten sjonk direkt. De gick med mig for att hamta mina vaskor som se tjejerna absolut skulle dra sen bar det av till Av Roosevelt. Huset kanske inte ar jattefint fran utsidan men inne ar det jattefint. Och mitt rum var ocksa jattefint med en stor sang och massa annat. Beths mamma fran florida ar har ocksa och hon ar hur snall som helst, hon har visat mig en massa vad jag skall gora och har ordnat med en bra karta at mig. Igar sa hade hon ordnat med en jattegod middag och sa kollade vi pa harry potter. David agnade hela kvallen at att forsoka fa upp min ena resvaska som hade fastnat, jag sa att han inte behovde gora det med det lyssnade han inte pa sa efter ett par timmar var vaskan oppen. Imorse gjorde jag american pancakes till frukost till tjejerna och sen var jag med David och handlade. Nu skall jag ivag och aka skridskor med en massa au pair tjejer har i omradet. kommer bli jattekul att traffa dem :D

Inga kommentarer: