Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




torsdag 14 januari 2010

Det närmar sig med stormsteg nu :)

Har nog inte riktigt fattat att jag snart kommer att befinna mig i USA, sista tiden nu har gått så otroligt fort. Kanske kan det bero på att det är mycket att fixa och många att träffa på kort tid. Idag var det stan och shopping som gällde med min kusin, sen avskedsfika med girlsen. Känns jättejobbigt att ta avsked till alla, men samtidigt så vill jag inget hellre än att åka. Och så vet jag ju att ett år går otroligt fort och att jag snart är hemma igen och kan träffa alla :)

1 kommentar:

Elin Boström sa...

Herreguuud jag kan inte fatta att det bara gått en och en halv dag sen jag såg dig senast! Känns som en evighet...
Det är som du säger att det är klart att det känns tråkigt att säga "hej då", men ett år går såå fort! Det säger bara svisch=D Tänk på allt roligt som kommer att hända under året och hur kul vi kommer ha när du kommer hem.
Då du...=D. Dessutom får ju jag mig en tripp till amerikat.
Riktig vänskap håller för livet, Sara och det hoppas jag att våran ska göra<3
Det är inte alltid man kan säga allt man känner direkt till en person, men jag hoppas att du ändå förstår att jag tycker väldigt mycket om dig och att jag önskar dig allt det bästa!!
Herregud hur ska jag klara mig utan alla promenader och lååånga telefonsamtal?!
Massor av kramar<3 ELIN