Karlstadtjej som pluggar på Santa Monica College i Los Angeles, USA.




tisdag 12 januari 2010

Dan-före-dan-före-dan-före-dan-före-dan-före-dan före jag åker till USA dan :D

Välkomna alla till min nya blogg :) På denna blogg kommer ni att kunna följa mig under mitt år som Au pair i USA. Den 18 Januari lämnar jag mitt kära hem i karlstad, min kära familj och mina kära vänner för att åka på äventyr ett år.

Hittills i min Au pair "resa" har jag hunnit:
- Fylla i en massa ansökningar
- Hittat min host family i columbus
- Fixat med en massa andra viktiga papper, läkarundersökning etc
- Förberett mig genom att shoppa saker till resan, mailat en massa till min host family
- Varit på besök på den amerikanska ambassaden, väntar nu på att få hem mitt visum...

Nu är det bara några få dagar kvar till jag står där på Arlanda med mina väskor :) de här sista dagarna skall jag passa på att umgås med alla så mycket som möjligt och riktigt njuta av att vara hemma för snart är jag på väg till något helt nytt...

1 kommentar:

Elin Boström sa...

Nice! Du tog samma blogg alltså?!
Gött du har fått dig en trogen läsare